Quiero agradecerle a estas personas ( Paty, Sarah, Ange, Mireya, Ma-K) por ayudarme (thank so much)

Lily-Rose Melody Depp nacida en el Hospital Americano de París el día 27 de mayo de 1999.

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Jack John Christopher Depp III nacido en el Hospital Americano de París el día 9 de abril de 2002.

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

miércoles, 8 de febrero de 2012

Nuevo



Nuevo Tumblr, para obtener la contraseña por favor enviar a mi correo electronico
Solo tienes que pulsar el enlace y aparece mi correo
Pulsa Aquí
 
 
El otro Tumblr ( vip-lilyrose-jackdepp-personal.tumblr.com) es solo para amigos de confianza.

106 comentarios:

  1. hola no puedo mandarte un correo me sale pagina no encontrada te dejo mi tumblr aver si me agregas http://www.tumblr.com/blog/mabelyta
    gracias!!!

    ResponderEliminar
  2. hi, great you made another blog! :) but what is the password of the new one? how can i access it? :S please someone answer me.

    ResponderEliminar
  3. you can send me an email and we give you the password :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Violeta no te puedo mandar email ...!! me lo puedes dar otra vez?? :(

      Eliminar
    2. pedir-violeta.minny@hotmail.com

      Eliminar
    3. una pregunta, tu email empieza desde "pedir-...." o desde "violeta"?

      Eliminar
    4. desde "pedir-..."

      "pedir-violeta.minny@hotmail.com"

      Eliminar
  4. Hi Violeta,

    Sorry I can't see your email address - where can I find it?

    Thnx

    M

    ResponderEliminar
  5. Gostaria de acessar tumblr mas nao consigo encontrar seu correo electronico para obter a senha.

    ResponderEliminar
  6. heeeeeey .. can anyone give me the password for tumblr ? please

    ResponderEliminar
  7. Gostaria de acessar tumblr mas nao consigo encontrar seu correo electronico para obter a senha. +2

    ResponderEliminar
  8. Can you please give , me the password

    ResponderEliminar
  9. I am going to cry if I don't get the password

    ResponderEliminar
  10. This is totally great! I'll send you n email tomorrow so I can access the tumblr, I have a huge crush on Depp so I must know also bout his kids. Thank you for your jode

    ResponderEliminar
  11. i can't see the tumblr Pics :/

    ResponderEliminar
  12. Hola violeta! ñ.ñ
    Bueno ps sigo tu blog desde hace mucho tiempo,
    aunqe no me hago notar mucho, yo solo vengo aqi a informarme
    y aver todas las publicaciones y fotos qe subes..
    qe por cierto lo haces muy bn, felicidades, amo este sitio :3
    Y aam ps eh qerido pedir la contraseña pero sinceramente
    me da pena y no me gustaria causar molestias.
    Mis intensiones son buenas, juro qe no qiero las fotos
    para guardarlas, copiarlas, robarlas o publicarlas
    en algun otro sitio, mucho menos sin tu consentimiento.
    Solo qiero seguir la vida de esta hermosa familia, y ver
    como crecen cada dia estos adorables peqeñitos :3
    soy gran admiradora de johnny, y vanessa me encanta (:
    Bueno espero tu respuesta, te eeh enviado un e-mail,
    mi correo es dullcecondenna@hot.. saludos! cuidate ñ.ñ

    ResponderEliminar
  13. Hello! Please be flogged by tumblr. My e-mail
    hexriver26356@gmail.com

    ResponderEliminar
  14. Hola quiero ver las fotos podrías darme tu correo para enviarte la petición de la contraseña? Gracias

    ResponderEliminar
  15. hola yo igual, quiero el password c:
    jess.bonham@hotmail.com

    ResponderEliminar
  16. yo tbn lo quiero por que casi todo es con lo de la contraseña
    y no puedo ver las fotos te pongo mi email para que me envíes
    la contraseña oki? =D yo tengo un blog de varios estilos de
    vestir y ect, y soy fan de johnny depp des de los 12 o 13 años.
    Ahora tengo 19 xD

    Este es mi email Tokyo_Visual@hotmail.es
    envíame un mensaje dime la contraseña y yo te contesto y te paso el Blog que tengo ^^ yo tmpoco haré nada con las fotos solo es para verlas muchos besos ^^

    ResponderEliminar
  17. Piratkareg@mail.ru please :)

    ResponderEliminar
  18. hola me encantaría ver las fotos que necesitan contraseña.No tengo intenciones perjudiciales.He intentado seguir el enlace pero no puedo.Si te parece te dejo mi correo para que me la envies,por favor: nng534@yahoo.es.Gracias

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola Violeta soy Ruth y ami tambien me encantaria mucho poder ver esas fotos te juro que no tengo intenciones malas, es solo que soy una gran fan de La familia "Depparadis" creo que ya te envie atu correo una "solicitud" mi correo es rutxiipopp@hotmail.com espero y la aceptes o me busques;)Gracias

      Eliminar
  19. Oi violeta sou amanda e adoraria entrar em seu tumblr, você poderia enviar sua senha para meu email? email: mamalice123@hotmail.com
    e esse é o link:http://bl154w.blu154.mail.live.com/default.aspx
    manda porfavo =D Ah! adoro esse sait!!!

    ResponderEliminar
  20. Violeta porfavo manda a senha do tumblr pro meu email
    mamalice123@hotmail.com
    Obrigada!!!

    ResponderEliminar
  21. Por favor, manda a senha (contraseña) para o mortalboyking@hotmail.com! Gracias!

    ResponderEliminar
  22. Por favor mande a senha (contrasena)para defffofinha@hotmail.com
    Please

    ResponderEliminar
  23. Hola violeta! Soy yo otra vez ><
    hace casi un año te pedi la contraseña para poder ver las fotos de Tumblr
    (arribita esta mi viejo comentario :3) Bueno, pasa que estuve perdida con escuela, tareas y trabajos y no tenia tiempo de pasarme por aqui y... eeen fin! olvide la contraseña y por mas que busque en toda la bandeja de mi correo, el e-mail donde me mandaste la contraseña ya no esta, ademas de que cambie de correo y bueno, queria pedirtela otra vez si no es mucha molestia :$
    mi correo ahora es: wonka.dd@hotmail.com
    Espero no haber molestado y muchas felicidades, ya mas de 4 años treyendonos informacion y dandonos sonrisas :) Saludos!

    ResponderEliminar
  24. anggell95@hotmail.com can you please send me password to my email i have been asking you for months and you havent sent me :((( so can you send me now?:)

    ResponderEliminar
  25. Hello!! Can you please please send me the password. My email is rodriguez.ariana10@yahoo.com Muchas gracias, it will mean a lot to me:)I am 100% of a Depphead!;)

    ResponderEliminar
  26. please, give me password
    thenastya.mill@gmail.com

    ResponderEliminar
  27. please! please! please! ⇧(I)

    ResponderEliminar
  28. please give me your password.I wont publish personal photos.PLEASE.My e mail ppedjohnny9@gmail.com

    ResponderEliminar
  29. Can you please please send me the password.My email ppedjohnny9@gmail.com

    ResponderEliminar
  30. I sent u a message in order to have the password, I hope u will received it. It's possible to have it ?Please ?


    And Ur blog is really great!

    ResponderEliminar
  31. please, give me password.

    miyu_chan@onet.pl

    ResponderEliminar
  32. I would like also the password,please! thank you.
    koukoutsinikiki@gmail.com

    ResponderEliminar
  33. kajanaut.hajkova@seznam.cz
    Thank you:))

    ResponderEliminar
  34. hi please give me your password to view the photos, and quiet that I will not post pictures to other media, I am very fan of johnny depp, thanks

    gagamother28@hotmail.com .....this is my mail
    pedir-violeta.minny@hotmail.com

    ResponderEliminar
  35. hi please give me your password to view the photos :)
    My e-mail adress is monica_rero@hotmail.com

    ResponderEliminar
  36. Hi can you send me the password to view the photos thank you my e mail address is giulia.eumei@gmail.com !

    ResponderEliminar
  37. Hello! Please give me your password to view the photos ^^
    billmisfitz@icloud.com

    ResponderEliminar
  38. my email nazrin.zakarya@gmail.com thanks if you givemthe password

    ResponderEliminar
  39. hi can i please have the tumblr password? i love your site and i tried emailing you a few times but the email didnt work :(

    please email the password to serenamiller91 @ gmail.com thanks! i love this website!

    ResponderEliminar
  40. hi can I please have the tumblr password? serenamiller91 @ gmail.com thanks!!!!

    ResponderEliminar
  41. hi can I please have the tumblr password? serenamiller91 @ gmail.com thanks!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ok, ya te enviado como tres veces, mira en el correo o puede que este en el "correo no deseado" revisa en tu correo

      Eliminar
  42. No puedo tener acceso al correo electrónico, por favor, si usted me puede dar la contraseña de mi correo electrónico tumblr. No sé si estaría pidiendo demasiado, pero me encantaría tener acceso a su tumblr. De todos modos, si es posible, estoy esperando.
    cinthya-bittencourt@hotmail.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ya te lo envie ;-D, si no encuentras en tu entrada, mira en el "correo no deseado"

      Eliminar
  43. can i have the password to your vip tumblr i do not have an email of my own (its my moms) but i do have a tumblr it is kaylannikkiharden.tumblr.com you can inbox me the password will that work?

    ResponderEliminar
  44. hola gostaria de acessar vip-lilyrose-jackdepp-personal.tumblr.com por favor, manda la contraseña, mi correo es carmen98directioner@hotmail.com gracias!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. lo siento, yo no envió contraseña sin conocer bien a la persona, ya que es exclusiva, por favor cualquier duda e información sobre el Vip tumblr, mándame por correo que es "pedir-violeta.minny@hotmail.com"
      Gracias

      Eliminar
  45. Hello, my name is Nastya, I'm Russian Depphead, pleeease give me a password^^
    Jar-Ptitza@mail.ru

    ResponderEliminar
  46. Hola violeta!! :) I've already send you an email asking for the password of the new tumblr.
    I just want to see the kids photos i don't have any bad intention. Please can you send me an email with the password? thank you so much! a.vitagliano@outlook.com

    ResponderEliminar
  47. Hi Violeta:)!! could you give me password for your new tumbler (VIP tumbler) please.I already have password for your old tumbler (personal tumbler).Pleace pleace send me your password on this ppedjohnny9@gmail.com or this e-mail danicak17@gmail.com.I won't publish any photos i promise :)........Sorry i don't speak spanish

    ResponderEliminar
  48. Hi Violeta:)!! could you give me password for your new tumbler (VIP tumbler) please.I already have password for your old tumbler (personal tumbler).Pleace pleace send me your password on this ppedjohnny9@gmail.com or this e-mail danicak17@gmail.com.I won't publish any photos i promise :)........Sorry i don't speak spanish

    ResponderEliminar
  49. Hola Violetta. Sigo los niños desde que eran muy pequeños, ya que cuando Johnny era sólo Lily. Siempre me gustó Vanessa Paradis, me deleita. Me gustaría que me podía pasar la contraseña ( VIP tumblr). Ya tengo acceso a su edad tumblr. Y yo también acompañar el VIP, por favor enviar a mí. No voy a ir a través de las fotos a nadie, estoy totalmente de entender que ellos tienen que tener privacidad. Pero yo siempre les acompaña.
    Lo sentimos nada, soy de Brasil, no hablan español lol. Si usted me puede enviar la contraseña, el correo electrónico es: arianeblgoncalves@hotmail.com ou princesstardorg@hotmail.com

    ResponderEliminar
  50. Violeta Hola, soy francés, lo siento no hablo mucho español. Tuve acceso a su tumblr pero he cambiado la contraseña.
    ¿Me puede dar la contraseña nueva y también permite el acceso a vip tumblr por favor? Gracias.
    Mi correo electrónico es: johnmarie38@yahoo.fr

    ResponderEliminar
  51. Hi! I'm from Singapore and loyally follow your tumblr. Is it okay if I get the new password? I was unable to enter the tumblr today. Thansks in advance! :)

    powerabcde@hotmail.co.uk

    ResponderEliminar
  52. Hola violeta! :) Can i have the password of your tumblr? a.vitagliano@outlook.com

    Gracias

    ResponderEliminar
  53. Hello Violeta,Please Can you send me yor password in this e-mail?
    monica_rero@hotmail.com
    thanks

    ResponderEliminar
  54. hi violeta! please send me the new password at serenamiller91@gmail.com

    ResponderEliminar
  55. Hello, my name is Nastya, I'm Depphead, pleeease give me a password^^ I won't publish any photos I promise :) Please...:*
    Jar-Ptitza@mail.ru

    ResponderEliminar
  56. Hi violeta!!! I asked you do give me your password two days ago and you told me to to write here so ai am going to ask you again.I read your post about why do you have password and why did you replace it.I don't understand it quite well but what did understand is that you are afraid of people posting your photos somewhere else,am i correct.I promise you i would not do that.I am just a fan who wants to see those photos.......so PLEASE PLEASE send me your password on this email saljivise1234@gmail.com

    Sorry for my english

    ResponderEliminar
  57. Hi violeta!!!!Could please,please,please send me your password.This is my email saljivise1234@gmail.com

    ResponderEliminar
  58. Hi violeta don't want to be rude or annoying for asking so many times for your password but i really work to see pictures.My e mail is saljivise1234@gmail.com

    ResponderEliminar
  59. hi violeta could i have your password,please.It means so much to me.This is my email saljivise1234@gmail.com.i know i am asking for a fifth time but you didn't have any response.PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  60. Hi Violeta,
    i don't have new password . Can you send me new password please . My email address is gwe.femenias@gmail.com . Thank you so much .

    ResponderEliminar
  61. Violeta please send your password.PLEASE PLAEAS PLAEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My e mail is saljivise1234@gmail.com .Thank you :)

    ResponderEliminar
  62. Por favor, yo no envió la contraseña, ustedes tienen que enviarme un mensaje en este correo
    "pedir-violeta.minny@hotmail.com"

    ResponderEliminar
  63. can you please send me the password to my email koukoutsinikiki@gmail.com ?
    thank you!!!!!!!

    ResponderEliminar
  64. can you please send me the password to my email koukoutsinikiki@gmail.com
    thank you!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  65. Sorry to bother you Violeta but i sent you an email and you didn't answer.So...........could you answer please!!!! :))))

    ResponderEliminar
  66. Hii Violeta :) !!!!Could you please send me your password please please.I answer to your email but you didn't send me the password.Tis is my e mail saljivise1234@gmail.com.PLEASE PLAEAS PLAEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  67. Violeta could you please send me your password.Tis is my e mail saljivise1234@gmail.com.PLEASE PLAEAS PLAEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE EASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASEEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. por favor, envíame tu por mi correo
      "pedir-violeta.minny@hotmail.com"

      Eliminar
  68. Hiiiii Violeta.Could you answer my email please? Thank you :)))

    ResponderEliminar
  69. Hey Violeta! ¿Cómo estas? Cuanto tiempo
    Bueno espero que estés bien. No sabes cuanto gusto me da que los años pasen y este blog siga en pie actulizandose, eres una amor de persona al hacer un espacio en tu tiempo para dedicarlo aquí♥
    Quiero dejarte un cariñoso saludo y la mejor de las suertes,

    P.D: Aprovechando, ¿cambiaste la contraseña del tumblr? No puedo entrar.
    Sin deseo de causar molestia alguna, te dejo una vez mi correo: wonka.dd@hotmail.com
    Gracias!

    ResponderEliminar
  70. hey Violeta, i send you an email :) can you answer please? (don't know if you saw it...)

    ResponderEliminar
  71. i don't know what i can say to you so you believe me!! I don't want to post pictures!!!!!You send me email asking for my facebook ana instagram and i gave it to you and since than i didn't get any reply.I am begging you to send me password!!!! saljivise1234@gmail.com


    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No recibes la contraseña es porque no nos das suficiente información o que tu facebook es fake o extraño.

      Eliminar
  72. what i can do to you make you believe that my facebook is not fake?

    ResponderEliminar
  73. Hiiiii Violeta.Could you answer my email please ? Thank you :))) Its saljivise1234@gmail.com

    ResponderEliminar
  74. Violetta i don't know what more to do to convince you that i am not going to use your pictures.I am begging for 4 months.Send me your password on this e mail saljivise1234@gmail.com.PLEASE PLAEAS PLAEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE EASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASEEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PEASE PLEASE PLEASE PEASE PEASE

    ResponderEliminar
  75. Hi Violeta.Could you answer my email please ? Thank you :))) Its saljivise1234@gmail.com

    ResponderEliminar
  76. Hi Violeta I just sent you an email! Can you answer please? gracias~~

    ResponderEliminar

Lea las reglas:

Todos los comentarios serán leídos y moderados previamente.

Serán publicados aquellos comentarios que respeten las siguientes reglas:
- Su comentario debe estar relacionado al contenido del post.
- No se aceptan comentarios tipo SPAM.
- No incluya links No necesarios en el contenido de su comentario.
- Honrarás a Johnny, Vanessa Paradis y sus hijos.
- Cuidad la ortografía.
- Ofensan personales, amenazas o insultos NO serán permitidos.

Nota: Las fotos de paparazzi que son totalmente de dominio publico ya que no estan sensuradas por ninguno de los dos ni representante.